In de hortisector blijven veel kansen onbenut

SD Communicatie en Maximizd hebben onlangs de handen ineengeslagen om bedrijven in de hortisector te assisteren een betere communicatie- en marketingstrategie te ontwikkelen.

Marktonderzoek leerde dat deze branche een inhaalslag heeft te maken op het gebied van (online) marketing en communicatie.

Dean van der Klaauw is samen met Jessy Greeve en Boy van Niel eigenaar van Maximizd. Hij geraakt enthousiast als het over de hortisector gaat: “Als Westlanders zijn de groente-, fruit- en sierteeltbranche altijd een soort thuiswedstrijd. Het is een prachtig vakgebied dat wat opschudding kan gebruiken, er wordt relatief weinig met online marketing gewerkt. Als de coronacrisis iets heeft geduid, is dat wel het belang van online marketing. Met een speciaal ontwikkelde tool kunnen we de gehele supply chain in een betere positie brengen. Van kweker tot eindconsument, iedereen profiteert van een gerichtere marketing.

“We kiezen voor een crossmediale aanpak; offline en online vullen elkaar op deze manier aan. Er wordt eerst een goede analyse gemaakt, we doen brainstormsessies, daarna wordt de campagne uitgerold. Deze wordt getest en erna zo nodig bijgestuurd. De aanpak is echt persoonlijk, we werken niet met één model voor alle klanten. De corporate branding (identiteit) van de opdrachtgever wordt gehandhaafd. SD communicatie en Maximizd bundelen nu hun krachten om een totaalpakket aan te kunnen bieden. Het is echt one stop shopping. Uiteraard kunnen we deze werkwijze ook op andere branches toepassen.”

Om de start van de samenwerking te vieren zullen SD Communicatie en Maximizd één Westlands bedrijf een gratis analyse (t.w.v. 5.000 euro, exclusief advertentiebudget) aanbieden. Zo kun je zien hoe we te werk gaan en overtuigen we je graag! Om in aanmerking te komen ontvangen wij graag een schets (ca. 500 woorden) van de marketinguitdaging. De inzendtermijn sluit 31 oktober 2020. De aanvraag kan worden gemaild naar info@sdcommunicatie.nl of info@maximizd.com

Informatie

Delen